Segertåget

Kväll. Igen. Dagen har gått fort, ovanligt!

Idag lämnade jag och Porris in vårt samhällsarbete, snyggt som fan blev det!
Kom igen nu Patrik, langa ett Mvg :G
Creds till mig för att jag läste in engelskan på 5 minuter innan testet. Creds till mig för att det gick asbra! Creds till mig för att jag släpade mig till syon! Creds till mig för att jag fått alla mina tillval! Creds till mig för att italienskaprovet gick greiters!

Creeeedz!

Efter skolan gjorde jag dagens ärende med Frida och fick goda nyheter, som för övrigt skall firas någon dag. Sen blev det Caffe Dumle på Pims samt en beagel, vår nya favorit kombination! Dessvärre var inte snygge där idag, damn.
Annars var det perfa.
Efter Pims bar det av till drillen där jag var ambitiös för en gångs skull, ska bli så jävla kul i sommar när vi åker till Italien! Ska hårdträna alla program innan så att de sitter, it´s hardcore honey.

Annars då? Trött och jävlig, men mitt hår är snyggt så läget funkar. Men mitt rum måste städas. Men det är okej då jag finner tillfredsställelse av att se allt iordning, jag är sjuk men var sak har sin plats.
En annan happyface thing är att jag troligtvis, syon var inte säker då hon var ny, har fått alla mina tillval till tvåan, yääää!
Hatar omval, så det är bra.

Nu ska jag försöka plugga lite spanska samt fysik, sen blir det dusch och nana.
Vid närmare eftertanke ska jag städa först och sen duscha. Sist kommer plugget, en måste ju prioritera (äckligt gubbskratt).


Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Gry

Riktigt fin skogsbild i header :)

2009-03-12 @ 13:50:16
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Helt ärligt, han bara måste ge oss mvg, vi var ju så duktiga :D

Ååh, jag blir asvundsjuk, kaffe dumle ;G <3

2009-03-12 @ 18:23:26
URL: http://kaffedumle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0