Out tonight

Klockan är kvart över 4 på morgonen, och jag avlider. Men på ett bra sätt eftersom jag har haft en bra kväll.
Kemiprovet gick okej antar jag, en del saker som jag inte riktigt förstod. Inte blev det bättre av att min lärare kom in och satte sig i samma rum som mig när jag höll på att skriva provet, hans spasmer tillför inte direkt någon konsntrations atmosfär direkt.

Efter skolan drog jag till bibblan och väntade på Frida som hade fått tag på mat pengar. Destination Pims alltså, där jag åt på tok för mycket mat. Vi bestämde oss för att skippa gymmet, vi orkade helt enkelt inte. Såg Johan och Tove med, trevligt trevligt!
Irrade omkring ett tag på stan för att hitta mor min, jag älskar att det alltid ska hända en massa cp saker när Frida och jag är. Som random killen som tyckte jag skulle vara snäll flicka, lovely.

Åkte hem, kollade OC, fixade mig, dampade på Hannes och Viktor, stan (jag överlevde färden!) och till sist möta upp flickorna på Bion. Tog några gruppfoton, stackars Porris blev våt om tassarna :) Fast vi var ju snälla och bar henne genom parken, så så farligt var det inte ändå. Hehe.

Filmen var kanon! Lite rå, men så jävla bra! Ska lätt läsa böckerna, bara jag blir klar med Utvandrarna som vi läser nu i svenskan. Blä.

Efter bion så trallade jag bort till Pims, där Bror, Brigge, Jens, Josefine och Jesus var. Drama night, men den var kul ändå! Nachos på Pims, damp på Jens och Briggner, fika på mysfiket_number_one och sen hem. Jens bet mig i armen. Cp :G

Jens, Briggner och bror


Moi, Porris, Josse och Sofia


Nu har jag strukit en massa tvätt, ska göra ännu mer imorgon. Men nu blir det fett med sova.
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0