Ops, oh my

Ok, nu är det såhär attee...jag är hemma idag. Varför? Därför.
Nej, men jag vaknade vid 6 och insåg att jag inte var i skick att skriva kemiprov, om jag nu ens var i sick att röra mig socialt. Jag hade helt enkelt sovit på tok för lite, så på något mirakulöst sätt bad jag mor att sjukanmäla mig och sedan fick jag igång datorn så att jag kunde knappa iväg ett mejl till min lärare. Han är riktigt trevlig måste jag säga, jag får göra provet imorgon. Wii!

Jag tror att våren börjar komma nu, det känns som det. Och det känns underbart. Jag bara längtar till påsklovet. Då kan jag köpa min långa bräda som jag inte ens kan åka på, men vafan, man lär sig. Efter några..år. Hehe.

Idag ska jag vara duktig!
Jag ska dammsuga rummet (något som jag kom på just nu bara för att jag ville fylla ut listan)
Plugga kemi
Redigera en outfit bild från igår
Kolla Bleach (<3)
Äta nudlar
Plugga kemi
Plugga kemi
Tvätta och stryka i tvättstugan
Bara vara
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Old pic, men så ska min lugg se ut efter måndagsbesöket hos frisören.


Sounds good, aight?
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0