Jumper

Ont i magen! Hela dagen!
Det peppar vi inte, no we don´t.

Anywayz, här kommer lite update sen i Lördags!
Mamma skulle som sagt firas i Fjällbacka, so off we went. Jag körde på ett musikmaraton på ditresan, det finns inget bättre ibland. Eftersom tiden för mig fortfarande går ala autoban så tog resan inte lång tid alls, vi var där på ett kick. Släkten trillade in vid halv 6 och det blev en lyckad kväll! Jag brukar ju inte vara så mycket för släktkalas annars, men det här var jättekul! Gillar verkligen mina kusiner, de är bäst.
Deeptalk med Tori på kvällen, ätandes på en getost paj är inte heller fel, fika snart med mig kvinna :G

Resan hem gick även den på ett kick, och ett tu tre var det söndag. Den tillbringade jag med att dö på min soffa. Men på kvällen blev det till slut utgång ändå, med Tori, Jesus och Hannes. Vi såg på The watchmen. Den var väldigt lång, men helt okej. Jag tycker den var sevärd iallafall, het klart.

Idag har varit en låång dag. När man mår illa är att gå till 4 det sista man peppar. Men jag var duktig_flikka så jag gick ändå, men sket i gymmet. En annan dag min Frids!

Nu ska jag hoppa in i duschen och låta allt bara skölja av mig. Vartenda lilla mini äckel problem ska följa med vattnet ner i avloppet, och där kan de stanna.

Imorgon har vi matteprov, så det blir pluggevening för mig ikväll! Alltså får man bunkra upp med mackor och varm choklad, det enda som hjälper.

Posshaj!

Kommentarer
Postat av: victoria

Hoppas du får en mysig kväll gullis! :)

Och bra jobbat med chipsen, jag tror på dig kvinna! :D<3

2009-03-16 @ 21:04:31
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0