is is is

jag gillar ord som man kan sätta -is bakom. I princip alla då, det gäller bara att ha lite fantasi.
Sladdis till exempel, det låter så..pillemariskt? En katt som rynkar på näsan typ, och burrar in sig under sina tassar så sött som bara aktter kn göra. Jag vet inte, men -is är bra! Dillis, Porris, you name it.

..is.
hihis..

Skolan har varit okej, fast mina morgonrutiner som jag älskar så mycket rubbades då jag istället för att njuta av min egen udda kompott av musk tvingades lyssna på hyper techno hela vägen till skolan. Ja, det var Hannes som körde bilen, ni gissade rätt. Det är den sortens musik som kom för några år sedan, me njag antar att jag kan unna honom lite nostalgi. En gång i halvåret åtminstone.

Jag fick panik när jag insåg att jag inte alls har två veckor på mig med svenskan, utan en! Det kompenserade jag med att göra alla fysikuppgifter tills på fredag. Wrong subject, men det är tanken som räknas. Jag blev förvånad över att jag kunde sitta i binlioteket utan att läsa Nemi som jag så annars gärna gör. Ibland är livet bra konstigt.

Get used to it.

Nu ska jag finslipa spanska inlämningen, sen blir det invandrarna och biologi.
Poosshaj!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grr, Porris & Dillis är en oslagbar kombination! <3

2009-03-24 @ 23:06:46
URL: http://kaffedumle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0