I miss you

Phuaa, godmorgon!
Sitter här och ska strax börja göra mig iordning, knarkar Blink 182 låtar och bara tar det lugnt. Ätit frukost har jag med, och bäddat sängen. Allt innan elva, credz igen.

Och credz till mig att jag langade ett VG på kemiprovet när det kändes som om det gått skit, creeedz!
För det gjorde det verkligen, kändes som om det gått skit that is. Jag hade inte pluggat överdrivet mycket, vilket jag borde, och innan provet sa vår lärare att några hade blivit underkända till och med. Gissa om jag var nervös? Hell I was!
Men det blev VG ändå, happyface!

Efter skolan sprang jag och Porris ner på stan med destination ala Willys. Där inhandlade jag lite kycklingbaguette och juice, Porris tog ut pengar. Senare fick jag höra att hon hade glömt pengarna hon tog ut i bankomaten, illa! Jag sänder mina tröstkramar till dig Porrström, vi vet alla hur det känns att inte ha råd till en Caffe Dumle <3

Hur som helst, jag trallade ner till bibblan och smygåt och läste DN Angel tills Frida kom. Då gick vi till apotket där vi träffade Jonathan och Christian som jag stod och dampade på ett tag. Min nya hobby.
Sen flydde jag och Frida till gymmet och sedan blev det hemgång. Rush ala buss är min nya specialité.

Idag ska hela familjen upp till kusten för att fira min kära mor som nyligen fyllt 50. Tjocka släkten skall fira henne är det tänkt, hurra.

Grattis kära mor! Du fyllde visserligen år den 10:e, men ändå!



Nej, nu måste jag börja göra mig iordning.
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa, mina sista slantar :'( nu blir det ingen caffe dumle på en vecka, mitt liv är slut :(Jäkla fredag 13e!

Grattis till VG, det var asbra :D<3

2009-03-14 @ 19:47:57
URL: http://kaffedumle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0