Hypnotize

Klar med mina synpunkter till samhällen!
Jag är nöjd och glad, nu ska jag lägga mig och plugga till mitt italienskaprov som jag har på onsdag.
Men först: en resumé av dagen!

Imorse var jag som sagt på vårdcentralen för att ta min andra gardasil spruta mot livmodershalscancer. Jag skulle ju kunna låtsas som om det inte gjorde ont..men vad är poängen? DET GJORDE SKITONT! Jag hatar sprutor.
Jag önskar det var som när jag var liten, då man tyckte att det var skitballt att ta polio eller stelkramp. Tyvärr har jag blivit feg på gamla dar, men jag tycker verligen inte om det. Denna gången var värre än förra, hu.

Efteråt så ställde jag mig och lutade mig mot en vägg. Sen kom jag på att de gjorde om där på Tidans vårdcentral, det kanske var nymålat? Snabbt ställde jag mig upp för att kolla, inte nymålat, pust. Jag lutar mig tillbaka och möter en sköterskas oroliga blick. "Håller du på att svimma?" säger hon och håller fast min blick. Generat säger jag nej, så klen är jag ju inte. Typiskt att alla ska missförstå mig, bah.

När mamma hade pratat klart med sköterskan bar det av till skolan. Jag och Porris är nästan klara med samhällen, sjukt nöjda är vi! Framsidan blir bäst! :G

Efter skolan blev det frissan dirr. Slingor och klippning blev det, och jag är nöjd! Ingen burka för mig alltså.

Jag tycker det är skönt att mina slingor inte syns som streck, utan mer flyter in i håret.
La Classe är verkligen att rekomendera! Rätt nyans är det viktigaste.

Efter klippningen blev det Frida och Pims. Där såg jag min snygging som jag alltid finner lika stort nöje att smygdregla på. Dessvärre var det mitt enda nöje idag, maten och dumlen var ingen höjdare, no sir.
Tori och Jesus tittade även förbi och passade på att skrämma slag på mig när de ändå var där.
Fick pröva Toris studentmössa, jag vill med! Samtidigt vill jag inte. Det är knepigt det där.

Sen blev det gymmet och nu känner jag mig riktigt duktig!
Imorgon fyller mamma 50 år, så nu ska jag lägga mig hyfsat tidigt.

Godnatt, Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0