Hela världens hunger samlad i mig

Hemma!
Dagen har tillbringats med Elin och Frida, och Elin är skyldig mig 36 kr. Nej jag bara skojjade, 34 kr är det.
Allt var superb, bortsett från vädret. Kan man säga så föresten? "Allt var superb, bortsett från.."...då blir det ju en motsägelse? För om allt var superb så var ju..allt superb, då kan det ju inte vara något som inte är superb eftersom "allt" innefattar allt?

Ibland tänker jag för mycket.

Vädret var iallafall INTE okej. Slask och snö och kyla, fyfan. Nej jag tackar jag, ge mig sommar och en longboard.

För övrigt får jag lite panik på allt, redovisningen i svenska spökar fortfarande men varför egentligen? Det är ju inför människor jag pratar med varje dag, människor som är schyssta. På ett sätt ser jag fram emot det, på ett annat sätt vill jag bara lägga mig och avlida under en buske. Jag kanske kan kompromissa? Se fram emot att avlida under en buske?

...

Jaja, jag fick iallafall äta stekta nudlar med beacon när jag kom hem. Det är aldrig fel!
Har fått beskedet om att min mobil är utom all räddning, så jag får helt enkelt kika på en ny. Tills vidare får jag hänga med min asiatiska b mobil med dampryck och tourette syndrom.

En bra sak som jag kan se fram emot är att jag ska klippa mig om en vecka. Inget mer skabbhår! Får jag bara städat tvättstugan så är pengarna till slingorna kirrade.

Nu ska jag plugga kemi, enjoy med en video!



Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Porrström

Dillemma, jag lovar att applådera på din svenskaredovisning :D:D:D <3

2009-03-03 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0