Gbg ala Gabriella

Hemma igen! (denna hälsningsfras börjar bli en vana..)
Jag är för mätt och för trött, men det är gött. Har varit i Göteborg med min älskade Gäbie och haft kul, shoppat och hittat ett nytt mysigt fik! Jag har även haft väldigt ont i fötterna då jag var dum nog att ta klackskorna idag.

Mammas argument: Det är ju is ute!
Mitt argument: Men..de matchar jackan..

Ungefär så tänkte jag, jag hade naturligtvis inte tänkt på hur mycket man faktiskt går när man är i Götet, shame on me.

Jag har hittat:
En jättefin skjorta från Emmaus
Blev speciellt nöjd då den ersatte en body från Monki jag planerat köpa för 200. Skjortan kostade 87 kr, här är vi ekonomiskt smarta!
Hängsleskjol från HM
Underbara!
Bikini från HM ala 50 tal
Underbara de med!
Nya svarta leggins från Gina Tricot
Behövdes verkligen då det var hål i grenen på de gamla
Rosa smalt skärp med nitar
Behöver jag verkligen säga att det är underbart?

Sen var det naturligtvis så mycket mer jag ville köpa, men man kan ju inte få allt.
När vi kom tillbaka till Skövde snabbade vi oss till solariet där vi tillbringade lite tid. Denna gången körde jag på 38 rörs i ca 22 minuter, vilket blev ganska lagom.

Jag har beslutsångest för mitt hår, ska jag slinga? Har visserligen bokat tid nu på måndag den 9onde, men ändå! Jag kan ju ta pengarna till något annat? Behöver jag slinga?

Åhhhhh vad jag får ryck!

Fast det har jag ju inte tid med, jag måste städa och plugga. Kemi och svenska står på listan, även matte.

Om du är rädd, sluta med det! Om du är rädd, lägg av med det!
Lita på mig, börja med det! Lita på mig, sen kan vi se!

Posshaj!

Kommentarer
Postat av: din kaj :*

Jag måste se dina fynd! Men Emma ge dig du ska slinga håret, du KOMMER INTE ATT ÅNGRA DIG! <3 missuuuu

2009-03-04 @ 19:02:55
URL: http://fraaajds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0