Feztis

Pust, äntligen hemma! Känner mig pepp på fest ikväll trots att jag är helt slut, det tar på krafterna att storhandla med ens mor.
Är stressad så snabbgenomgång av dagen:

Morgonen: Haha gud vad vissa personer kan få mig rasande, det är inte klokt.
Skolan: chill och flumm, gillade maten för en gångs skull. (Slottstek :G)
EFter skolan: trippade omkring på stan, såg den rosa bombern som jag hade tnkt köpa, men då jag inte gillade färgen skippade jag det. Köpte istället ett brunrosa läppstift och ett par strumpbyxor med söm där bak, nice!
Efter efter skolan: Storhandlade med mamma

Och nu är jag hemma och ska hinna en miljon saker på inte så lång tid. Underbart.

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0