Feeling this!

Idag har varit en underbar dag!
Pigg och kry i skolan, jag som alltid brukar vara trött? Det måste vara vädret, det har varit sjukt nice!
Dock kunde det ha varit några grader varmare, annars perfekt!

Efter skolan blev det till att kuta ner till Tori som stod parkerad vid en bussficka. Vi peppade Max då jag var hungrig som en varg, fast jag höll mitt godisförbud och tog en sallad.
Jo, jag är duktig.
Sen blev det vad jag väntat på hela dagen, källan till min lycka! LONGBOARD!
Så sjukt nice var det att komma upp på brädan igen, trots att jag bara åkt några gånger och fortfarande åker halvkasst. Underbart.
Vi letade runt lite, bestämde oss tillslut för Lunden som startpunkt. Därifrån bar vi oss av mot Briggners, och när vi kom fram var pojken faktiskt hemma! Chillade lite och kollade scrubs innan vi rullade hemåt igen. Sammanlagt blev det väl en halv mil, men det är så det ska vara! Efter åken blev det fika på Pims då jag fick min dumle <3 

Nu är jag hemma, dock fryser jag fortfarande sedan åkturen. Trots att jag fick låna tjocktröjja av Viktor, som sagt, några grader varmare skulle inte skada.

Nu ska jag tvätta lite och läsa kemin, sedan blir det sovtime!




Lovely.

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0