Fascination

Hejhopp!
Nu sitter jag i skolan och har Sammhäll A, men gör jag det jag ska? Ne-hej du, jag pluggar kemi. För jag är smart.
Efter denna lektionen har jag prov, känner mig ganska förberedd så det ska nog gå fint.
Fick tillbaka mitt spanska prov, tror jag fick VG så jag är nöjd. Men ok jag ville ha MVG, men jag ska kömpa vidare!

Gymmet blir det efter skolan. Ska rusha så att jag hinner hem med mor min, jag har ju blivit lat på gamla dagar ;)
Annars då? Bra, tackar som frågar. I helgen ska jag plugga samhäll och läsa den jävla boken. Och så måste jag stryka hela kvällen idag, för jag ska banne mig ha mina slingor!

Nu ska jag läsa på om hur man bereder en lösning.
Min bror har tagit sitt körkort btw, grattis till honom!
Nu ska jag börja övningsköra!

Posshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0