Falling slowly

Fredagen den trettonde...
Bara namnet får mig att rysa och av någon konstig anledning tänka på halloween. Typ murrig höst och spöken, samt färgen orange. Weird? Det är lugnt, idag får man vara det.
Jag har dock inte haft så mycket otur. Visst tappade jag mina nycklar förut så att jag var tvungen att böja mig ner (notera att det är väldigt jobbigt, orka böja sig haha) men annars kan jag inte komma på något. Det kommer väl sen, när jag ska gymma med Frida. Kanske lyckas jag fastna i en maskin, who knows? Idag är allt möjligt.

Har haft Fysik där jag för en gångs skull gjort uppgifterna, ska plugga lite sånt i helgen hade jag tänkt. Sen hade vi idrott där vi körde vårt kick ass program, och nu sitter jag här och har samhäll. Dock chillar jag och Porris basen, då vi som sagt redan är klara med vårt Exploatering av barn-arbete. Hell yeah!

Känner mig tjock, så jag har desided att gå med i Toris godisförbudsklubb. Visserligen äter jag inte mycket godis, men alla onyttigheter för övrigt tänkte jag slopa. Förutom min Caffe Dumle, aldrig att vi skall skiljas åt <3

Idag trädde mitt beslut i kraft, så jag dissade Daimtårtan som var till efterrätt samt mina dagliga geisha. Inget mera sånt, tog ett äpple istället. Word.


Anywaiz, vad göra? Har gjort alla rutiner på la ordinador nu, så plugga kanske? Men vad, matte har vi ju sen så det känns lite onödigt. Fysik då? Kanske det, fan att jag inte tog med mig Svenska boken! Läsa hade varit nice, även om det är världens tråkigaste bok; Utvandrarna.


Har bestämt mig för att lägga i lite mer slingor innan sommaren. Kanske till avslutningen? Jordgubbs blont tack!


Posshaj!


Kommentarer
Postat av: victoria

yeeeeey! bra val! :D

2009-03-13 @ 18:52:19
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0