Den som får se

Hello fanz!
Dagens update: Jag dog inte på redovisningen!

Dagen började med att jag fick gå upp alldeles för tidigt för att mamma skulle passa ett tåg till Göteborg. Vi åkte iväg och mitt humör blev inte bättre av att jag blev avsläppt vid Resecentrum och blev tvungen att gå, jag har blivit förslappad. Sorgligt men sant.
Men just när jag trodde att jag skulle avlida på trottoaren klarnade allt. Livet kändes helt plötsligt underbart. Svårt att förklara det där, men det kändes i vilket fall som om jag skulle kunna klara allt. A moment of total peace.
Vilket inte var svårt att få med tanke på att jag 1. Lyssnade på Facination med Alphabeat och 2. Promenerade i världens finaste vårväder.

I skolan var jag egentligen inte nervös, det var jag på tok för trött för. Men sen kom svenskalektionen och paniken började komma krypande. Jag trodde verkligen att jag skulle bli nervös igen, som på Engelskan, men icke.

Jag säger ett ord: Detgicksåjävlabra!

Mer behövs inte.

Efter skolan blev det fika med Tori, vi hade mycket att prata om minsann! Mer sånt :G
Ska fixa ett foto på hennes nya tattoo snart när jag har tid, fabulous darling, totally stunning!

Nu är jag hemma igen. Har kollat ett avsnitt av OC, är mätt och nykissad  (den bästa av kombinationer enligt mig och Gabriella). Jag har även på mig mina mjukis och ska bara hämta mitt kaffe innan jag sätter igång med kemi plugget. Hurvida det blir all night long eller bara lite halv sent plugg återstår att se.

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0