Cloud connected

Stör mig stör mig stör mig på att man måste vara 18 för att få jobba på metal town i år, stör mig!
Det har ju inte varit så andra år menar jag, shitheads. Varför upprörd? JO FÖR SLIPKNOT SKA JU SPELA!!!
Må de brinna i en bakugn i tusen år, bah.

Söndag idag. Vädret är grått, förut regnade det. Igår sov jag och Frida över hos Elin, kollade på Saw 4 och 5, bloodyy!
Somnade sent som vanligt, vaknade vid halv 12. Som vanligt. Idag blev det mer filmtittande, såg Kill Bill 1 och 2. Första gången jag ser en tvåa som inte suger, woh.

Jag har dammsugit och städat mitt rum, nu ska jag bara se efter om det är några bilder som skall redigeras sen så blir det plugg!

Posshaj, hoppas eran helg har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0