Chop suey

Nu är jag mätt och belåten. Har just avnjutit en Emma special som innefattar stekta nudlar med thaisås samt schnitzel. Dock hade vi ingen schnitzel så jag tog en kycklingklubba istället, men den slank ner ändå :G

Har varit i stan och fikat och simmat med Tori, det blev minsann 1 km ändå! På Pims blev det kombot igen, Dumle och Beagle. Mitt ögongodis var inte där idag heller, damn! Dock kom Briggner förbi ett tag för att dampa, and so he did! Vi slog följe med grabben ett tag på stan innan vi vandrade iväg mot Arenan för att simma. Där fick jag tillfälle att inviga min bikini ala 50 tal, den satt som en smäck!

Vi fick inte tillbaks kemiprovet idag! Vi ska tydligen få det imorgon, jag vill inte! Eller jo, men nej!
Usch.

Anywayz, har gjort en fin lista på vilka ämnen jag skall satsa på Mvg i 288/2009. Det blev ett par, men det känns som om det inte är omöjligt ändå. Måste ta och införskaffa mig en stiftpenna samt en ny bläckpenna, jag får ryck på de jag har nu!

Nu ska jag duscha och sedan plugga.
Posshaj!
 

Kommentarer
Postat av: victoria

Jag bara MÅSTE påpeka att en beagle är en liten lång hund som brukar användas vid jakt och sånt medan en bagel är en macka som är ganska god ;) Hoppas jag såg rätt i vad du åt iallafall ;P

2009-03-12 @ 21:37:47
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0