Be mine

Bloody sunday, ge mig en bloody mary.

Ute vräker snön ner, och jag går och myser. Ganska perfekt väder för att plugga samhäll, vilket är precis vad jag ska göra så fort jag har bestämt mig för vilken plats på listan det kommer. Först ska jag gå på toa, sen ska jag dammsuga och packa upp. Sen kommer nog samhällen. Ja, så får det bli. Jag hatar ju trots allt när jag inte har ordning omkring mig, alltså får jag ryck varje gång Hannes kommer in och lägger sig på min nybäddade säng. Skrynkligt! Helvete Lars Olof!

Ordning är bra, struktur är härligt. Gud, jag låter som ett kontrollfreak. Men jag kan försäkra er om att det bara gäller min materiella omgivning, jag kontrollerar inte andra då jag vet hur det känns. En del människor är helt otroligt dumma i huvvet, thats life.

How to deal with it? Min taktik är att bara le och behärska mig, slå inte, svär inombords istället. Jag älskar svordomar, det finns inget bättre sätt att uttrycka sin ilska på. Att bara ösa ur sig allting och ha precis de rätta orden ord för det. Det är en bra sak med att komma från Götet, svordomarna flödar och passar ihop med dialekten.
Underbart, jag älskar Göteborg. Fan i helvete vad det snöar, jävlar asså.

Det snöar ju som fan här, haha underbara sagan om ringen.

Min vistelse hos Frida i stan var jävligt chill. Vi köpte pizza och gömde oss för grannen. Det är det bästa med dig, allt blir cp och du förstår mig som ingen annan. Bäst. Pizza, cigg och djupa diskussioner kring livet, kan det bli bättre?
Kvällen fullbordades av vårt Oc maraton.

Nu ska jag göra allt och ingenting.
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Niki

De där du nämde som du gjorde med frida, pizza, cigg och djupa disskusioner.. Håller med om att det absolut inte kan bli bättre, haft en liknande helg och det är underbart :D

2009-03-08 @ 18:22:40
URL: http://niicc.blogg.se/
Postat av: victoria

Och vad gjorde du på toaaaa?

No don't tell :P

Helvete Lars-Olof, kom till mig på msn nurå! ;D

2009-03-08 @ 19:17:57
URL: http://torii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sammanfattar helgen såhär, STORT HJÄRTA!

2009-03-08 @ 20:22:20
URL: http://fraaajds.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar



Tori: haha det ska jag säga på torsdag, rub it in så att du aldrig glömmer det :G



Frida: bigheart<3



Niki: Det finns inget bättre :D

2009-03-08 @ 23:19:01
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0