Your time will come

Godmorgon!
Igår hade jag skolavslutning, alltså är det idag min första oficiella dag på sommarlovet. Till hösten börjar jag tvåan och kommer inte vara etta längre, utan en erfaren tvåa....

Qué?

Vad hände egentligen, hur fort har inte tiden gått? Jag tror min tidsuppfattning har tagit sommarlov den med.
Hur som helst. Först åkte jag till Sofia på morgonen för att lämna av både ombute och kött (nafs) och sedan fick vi trippa i våra klackskor ner till Västerhöjd. Ja, vi kom försent, ala my usual style! Men vafan, late entrance is my thing :)
Vi fikade och tog kort, och slutligen fick vi våra betyg. Jag är nöjd, men ångrar att jag inte pluggade hårdare i vissa ämnen nu i efterhand. Men det är lugnt, jag kan göra prövningar i de ämnen jag känner för efter studenten och på så vis få högre betyg. Dock går ju bara det om den möjligheten finns kvar, vilket jag hoppas. Annars är det skit sam, jag ska vara duktig_flikka i tvåan och trean. Efter fikat så drog vi med resten av alla ettor på västerhöjd till idrottshallen för det vanliga. Ni vet, sjunga "du gamla" och lyssna på tal. Sen, efter det, så drog vi i klassen till Axel. Vi lekte lekar och åt grillat. Sen var det dags för mig att  dra vidare till stan för att möta upp Frida bby. Vi skulle äta men eftersom min mage var fylld med halvgrillat lamm så kunde jag endast pressa i mig en cupcake. Som förövrigt var jävligt god<3 Sen åkte jag hem och sov, det är sjukt vad trött jag har varit den här veckan.

Det är skumt, men jag ser fram emot skolstarten på ett sätt. För det första känns det inte som om vi har sommarlov, det känns inte ens som fredag. För det andra så trivs jag så bra på västerhöjd, sjukt bra. Så när skolan senare drar igång den 20 Augusti kommer jag inte dö av besvikelse över att sommaren är över, förhoppningsvis har jag fått leva ut min bus/äventyrslusta så att jag kan leva på den till nästa lov :G

Kul väder idag. Nej. Kul för studenterna? nej. Kul för publiken? Nej. Kul för drillflickorna? NEJ! Seriöst, jag måste kolla upp läget nu, vadfan ska vi göra i spöregnet? Staven kommer glida ur greppet, pommarna kommer skvätta som nyrullade hundar och paradens intrument kommer gå sönder? Kolla läget ska jag, dirr. OM JAG BARA KUNDE HITTA MIN MOBIL?!

Posshaj, HA EN FET SOMMAR!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0