Orust

Back in black!
Tillbaka från en underbar vecka på Orust, det har varit så jävla underbart att jag inte finner ord.
På Tisdagen åkte jag in till Skövde med all packning och låste in den på Resecentrum. Därefter gick jag till Gengåvan för att leta efter en snygg old-fashion resväska; jag hittade en fin för 55 kr samt chill hatten för 45<3 Sen kånkade jag på båda ner till rese igen för att ta med all packning till stadsbiblioteket där jag packade om allting i den snyggare resväskan, bäst :D Sen träffade jag Gay girl som hade sitt introduktionsmöte, hehehe. Chillade lite, sen drog jag och dumpade bagen som blev över på Cp Emma och sen drog vi båda till tåget och mötte samidigt upp Diddi. Tågresan funkade fint, dock spårade bussresan loss i början och slutet, men det var helt okej. Vi hade bara problem med att komma på och av, men tack vare en jävla tur så lyckades vi med båda :D

Jag kommer inte dra hela veckan i detalj, men om jag säger: Underbart, havet, bada, schteka, äta, fylla, röka, vänner, roadtrips, midsommar, deeptalk så får ni nog en bra bild av det hela, även om dessa ord inte gör veckan helt rättvis.
Jag har helt enkelt haft det så jävla bra och jag hoppas att vi kan göra om det igen nästa år :)

På fredag åker jag till Italien. Fett.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0