Daddy Cool

Sådär, hemma igen. Jag tänkte langa en kort update innan jag drar ut igen för att träffa Tori på stan :G
Idag tänkte jag gå upp vid 10 men gick upp vid 12 istället, helt ok. Gjorde hela morgonritualen, ni vet duscha och borsta gaddarna and such..yeah. Därefter drog daddy och jag till stan och köpte upp halva apoteket inför Italien resan plus att vi fixade med cashen á la €uro. Nu har vi beställt Visa till mig, ungdom dock, men ändå! Det går åt rätt håll :) Tyvärr så får jag det inte i tid för resan men det kommer ligga och vänta på mig när jag kommer hem. Vi letade i alla möjliga butiker efter några datorspel till lillebror (paapapaaaa) som fyller på på Lördag. Dessvärre är jag inte hemma då men jag ska slå en pling till unge herrn, kanske hurra lite för honom..hehehe.

Nu till finalen; idag har jag övningskört för första gången. Eller alltså jag har ju suttit bakom ratten förut, visst, men det här var första oficiella gången då jag hade både skylt och lämp *bling bling*
Det gick helt ok, jag körde inte in i vare sig de gigantiska lastbilarna som övade konsten i backning eller i den gröna containern, powah? Ja.

Nu måste jag ruscha, posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0