Chill out!

Jag har gjort det jobbigaste som finns: packat upp. Usch, men nu är det klart och rummet behöver bara dammsugas, sen kan jag åka till Italien med gott samvete :) Det kommer bli så kul! Jag minns att jag sa att det hade varit skönt att få mellanlanda lite längre, men jag tycker att det är helt okej med ca en vecka som jag får nu. Jag tycker ju om när det händer saker, även om det är skönt att slappa med. Som jag har gjort idag och igår, hehe. Jonis kommer hit snart eftersom planeringen gick åt helvete, han får tröstbada i min kungliga damm som kompensation :) Antagligen blir det longboard med, yeah....

Nåväl, alla bilder från Orust är uppladdade och det har tagit mig typ en hel dag. Men det är värt det :G

Nu ska jag göra något, posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0