Ännu glöder solen

Underbar är rätt ord för dagen. Dagen före. Ihh.
Det har varit soligt och fin, åkte in till stan och fixade böcker och solade med Frida. Sen åkte jag hem med en något försenad mami (!). Tänkte ta moppen till mina picknick tjejjer men icke-hjälmen var borta? Det fanna bara en sak att göra; mamma fick skjutsa mig. Linda sa att de skulle sitta på ängen efter ett vitt hus, okej? Men visst såg jag deras tre huvuden sticka upp ur det höga gräset som tre svampar. För att citera Märta: "haha ja, antingen får du typ poäng eller liv när du kör på oss". Puss på er flickor, ni funkar bra för mig <3

Nu ska jag förbereda mig mentalt med nordman genom att städa mitt rum.
Imorgon åker jag till Orust, och mitt cp moln följer med mig.
Posshaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0