Synonymer

Synonymer är bra. Med synonymer kan man förklara ord, no shit tänker ni? Bara ett svalt konstaterande från min sida, lite out of nowhere sådär h3h3..

Nya planen som mina föräldrar har utarbetat åt mig: Fjällbacka = Söndag
Tills dess ska jag jobba á la snickarns tös.
Hah, ni tror det!? Som om jag skulle böja mig för deras viljor?! Som om jag skulle låta mitt begär efter pengar övervinna min längtan till soliga kusten och allt skönt folk samt alla äventyr som där mig väntar?! SOM OM?!

Ja, som om. "Men när det vankas pengar är man inte sen" som Gay girl skrev i ett sms. Hon har så rätt så, men jag tänker att pengarna kommer hjälpa mig på vägen till ett äventyr i en klass för sig. Eller jag hoppas åtminstone, och jag åker till Fjällbacka på söndag.

Bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0