Spårhund

Vädret är oberäkneligt. För en knapp halvtimma sedan satt jag ute och åt mat med min familj (minus en bror plus en kusin) och då var det fint och sole sken. För fem minuter sedan tittade jag ut genom mitt sovrumsfönster och såg att det spöregnade. Nu, när jag kollar ut igen är det uppehåll och solen skiner. Jag kan bara säga..cp!


Hur många olika typer av hundar finns det?
Vallhund, Knähund, Blodhund, Blindhund, Ledhund, Kamphund, Spårhund och Fågelhund är de som jag vet om. Vilken typ av hund är du? Personligen tror jag att jag är en spårhund, för som alla vet och märkt spårar det alltid när jag ska göra något. Fast på ett bra sätt, mitt cp-moln som flyger över mitt huvud tenderar att få ihop allt i slutet, så att allt fixar sig á la Timbuktu.


Häromdagen fyllde Fisk Elin år, grattis till den nyblivna 16 åringen <3 Vi firade henne på klassiskt sätt aka partyfylla, kvällen var den bästa på länge! Beskrivning av den finns på min bdb, Bakisberra@bilddaboken på den 24/7. Läs och njut.

Annars då? Jag är mör, jag har en bok och jag är glad. Om ett tag ska jag övningsköra och sedan kanske jag drar till Tori (hoppashoppashoppas). Nu ska jag fortsätta slösurfa och sen blir det som det blir. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0