Rawr rawr

Okej, nu är det konstaterat. Jag hatar frosties, it's the worst! Men det äckligaste är nog när de har fått ligga ett tag i mjölken (som de får när jag ska äta dem eftersom..jag inte äter dem h3h).
Dagens usch.

Min hals är inte bra, vad kan det bero på? Jag misstänker nattdoppet häromdagen. Det blir till att kurera sig med te, för vila kan jag inte göra, nononono. Varför? Tja..vi har en hungrig dampattack-hund som behöver rastas. Vi har fruktansvärt mycket ris som behöver dras till en hög. Och det är jag som haft oturen att åka på båda uppdragen.
Nåja, I'm gettin' monäääy och det är bra. Inte för att gå ut med jycken men för att dra ris.

Nu blir det te och hund.
Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0