I want you back

Lyssnade på en väldigt ung Michael Jackson idag med min far, och är det en video med den sköna lillkillen som jazzar runt på scenen som jag älskar så är det I want you back. Så fruktansvärt härlig, jag ryser av hans röst.



Vad hände egentligen med resten av Jackson 5? Janet ingick ju inte i gruppen men även hon blev ju känd, men brorsorna? Well, jag får skriva ner det på min "kolla upp" lista. Inte för att jag har någon, men ändå.

Idag skulle jag få min sista gardasil spruta. "Ve och fasa" tänkte jag när jag fick veta det igår, det var nästan så att jag gömde mig under en sten. Sprutor är EJ OKEJ! Dock visade det sig att apoteket hade låst receptet eftersom sprutan skulle ha blivit uthämtad den 1 Juli (när jag var i Italien). Så vi fick åka till Tidans vårdcentral och be snällt om ett nytt recept, så antagligen kommer jag att ta sprutan imorgon istället. Buää, vill intää. Det enda positiva är att det är nummer 3 av 3, så efter imorgon är jag fri. Men ändå, usch.

Hemma på gården fortsätter snickrandet, idag jobbade jag fyra timmar. Vi har kommit halvvägs med ena väggen nu, förhoppningsvis blir den klar imorgon innan vi åker till Fjällbacka. That's right, vi åker imorgon. Inte idag kväll som det var tänkt först, allt pga f'tt sprutan! Jag måste ta den snarast möjligt nämligen, bah.
Övningskört har jag gjort med, i två omgångar. Första ronden gick åt helvete eftersom pappa och jag rök ihop och åkte hem igen, á la "men vill du inte lyssna kan vi lika görna åka hem igen!" och "okej då åker vi väl hem då!". Sen åkte vi som sagt hem och tjurade, blev vänner igen och åkte tillbaka till parkeringsplatsen. Ganska korkat, men vafan. Hursomhelst, andra gången gick jättebra. Jag börjar få lite bättre koll nu såatte..in yer face dragläge! Du skrämmer mig inte längre krypkörning!

Att kunna krypköra är en konst, nästan som Michael när han moonwalkar.

Nu: readingtime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0