Helpless

Bad update igen, f'låt. Men nu händer det sådär mycket igen, och har hänt. Alla tidsfomer på en gång innefattar så mycket saker att jag blir snurrig.

Presens suger och är underbart på samma gång.
Imperfekt är fruktansvärt på sitt sätt

Vila i Frid älskade Victoria
Jag och Frida kommer och hälsar på dig någon gång snart, ha det underbart tills dess!<3


Perfekt är fyllt av frågetecken
Pluskvamperfekt är värst, för det är vad som hade kunnat hända. Om jag hade varit gud.
Futurum blir jag galen på, för jag vill ju veta


Vad har hänt då? Mycket. Italien bland annat, men som vanligt orkar jag inte vara detaljerad utan nöjer mig med att beskriva resan med några få, väl valda ord; underbart, varmt, svettigt, soligt, ett paradis för en säl som jag (tänker på havet, inget annat!), flörtiga italienare, vykort, min dåliga italienska, danny devito som spränger vårt badrum och lämnar en odör som påminner och gammal räka, uppträdanden och glass, cp kvällar och fruktansvärt härligt folk<3

Ok, det blev inte så få. Men väl valda kan jag stå för!

Idag har jag hjälpt till lite hemma och dessutom varit trött som en klubbad säl. Jag vet inte vad det är med mig, förmodligen är krafterna inte helt tillbaka sedan bussresan hem än. (30 timmar i buss är inte ok!)  Nåväl, lite senare drog jag till Frida. Vi körde vår deeptalks tradition och satte oss i gungan vid skolan och åt kladdkaka och drack mjölk. Vår oas.
Göteborg igår med gaygirl, shopping och deeptalk där med. När man är borta är det så mycket man har att ta igen.

Nästa vecka åker jag till Fjällbacka. Skönt? Jo, kul att träffa alla igen. Och även fast jag nyss kommit hem så känns det som om jag återigen behöver åka bort. Jävla perfekt, hur svårt ska det vara?!

Nu ska jag återgå till mitt liv
Posshaj!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men snällalilla Emma du glömde ju att nämna myggorna XD

2009-07-09 @ 12:27:09
URL: http://twigalong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vila i frid, kommer sakna dig grymt mycket. <3

2009-07-09 @ 16:27:45
URL: http://fraaajds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0