Drop it

Vaknade vid 10, gick upp vid 2. Oj, nu glömde jag bort regeln som min lärare så desperat försökte banka in; siffrorna 1-12 ska skrivas med bokstäver. Äsch, fuck it. Fuck it all.

Dagarna regnar bort, just typiskt. När jag är borta ska det naturligtvis vara fint väder och när jag kommer hem så slår det om, of fucking course! Regn passar in på en söndag, annars kan det få vara.


Jag vet inte om jag borde känna mig skyldig. Kanske till en viss del, men jag vägrar låta det tära på mig.  
Any way you want it, that's the way you need it.


På dagens schema står bland annat följande:
Jobba med papi hemma
Fika samt deeptalka med Gäby
Hemgång och chilla med supernatural och Oc
Läsa läsa läsa

En slapp dag helt enkelt, tummen upp.

Posshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0