World of imagination

Sådär, nu har jag nog gjort sista finslipningen på min bild som skall tryckas!

Har gjort mössan större, den försvann ju genom ett misstag när jag råkade lägga på en för stor ramlinje runt  bilden, men det visade ju sig blir riktigt nice! Förutom mössan som försvann, men som sagt, It´s a-a-alive!! Nyckelbenet och halsen har även fått en liten granskning.

Har börjat på ett nytt tryck på bror med, den som lever får se när det blir klart. Passade på att kolla efter t-shirts idag när jag sprang på stan med Tori :G Hittade dock inga passande, så the search continues. Lyckades vara nyttig och tog bara en Loka på Pims, har överdoserat med Caffe Dumle denna veckan känner jag.

Imorgon blir det som sagt bio med Frida :G Då ska vi cepa ordentligt som vi alltid gör, yo-hohoho. Ska kanske chilla med Sundberg och Jonis (hehehe) tills min buss går 15.20.

Inga läxor idag! Josse och jag lekte duktiga barn och gjorde kemiuppgifterna tills nästa torsdag. Vi blev så uppslukade att vi inte märkte att rasten rann iväg, och helt helt plötsligt noterar jag att Josse har fått ett något panikslaget ansiktuttryck. Jag tittar åt samma håll som henne, och till min fasa ser jag på klockan.
14.25, shiiiiit, spanskan!!
Kuta kuta, öppna skåpet (men kom igen nudå helvetes jävla nyckel!!), ut med grejjerna, lås skåpet (men NYCKELJÄVEL!), rafsa ihop sakerna, kuuuuuta! Helt otroligt var det ju att vi kom precis när alla skulle gå in, men är man kung så är man!

Nu ska jag kirra löshåret så mamma slipper få dubbelsidigt dampryck på mig imorgon bitti för att jag är sen!

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0