She's got issues

Monday!
Jag är egentligen inget fan av måndagar, det är ju aldrig kul att behöva gå upp tidigt efter en helg. Men lektionerna är helt okej, fast det kommer inte vara länge till då vi byter schema nästa vecka. DÅ kommer vi få killer-mondays, och jag kommer att bli Katten Gustav på heltid :(



Dagen flöt på relativt snabbt. Gjorde första delen i datorkunskapsprpvet, gick helt ok. Tove kom och mötte upp mig vid mitt skåp när jag slutat (jag är förvånad och stolt över att hon ens hittade in i skolan) och tillsammans gick vi och gymmade. Fick lite spel på maskinerna eftersm det var två stycken jag inte kände igen, ska be om hjälp nästa gång jag är där -.-'
Fick damp imorse med eftersom jag försov mig med en halvtimma, och i min vilda rush till bilen glömde jag skåpsnyckeln, HAT!
Men eftersom Lisa är en snäll och stilig flicka så fick jag ha min fet-bag i hennes skåp :)

Efter gymmet blev det stadsbibblan där jag var *DuKtigFlicKA* och gjorde alla mina samhällsfrågor. Sem hämtade mor mig och väl hemma blev det veggo pizza, vilket passade mog som handsken då jag var hungrig som en varg. Tog en power nap som skulle ha legt på en timma..den blev på 2,5 istället :( Så nu, efter att ha ätit årets första semla (<3), så ska jag skriva lite på mitt samhällsarbete som ska redovisas på torsdag. Hoppas verkligen inte jag behöver vara en av dem som gör det inför helklass, men även om så blir fallet så dör jag nog inte. Bara nästan.

Har bestämt mig för att lämna in min mobil med, då den fullständigt har tappat det sista uns vett den hade. Sorgligt.

Nu blir det samhäll, posshaj!
€mma

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, emma du är en stilig flicka :D

och du, vi ska få mvg i samhäll ;G <3

2009-01-13 @ 21:44:04
URL: http://liisfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0