Ride on shooting star

Phuaaa, vad jag är seg!
Det borde vara förbjudet att gå i skolan från 08.00-15.55, it¨s not healthy damn it!

Efter skolan trippade jag ner, vrålhungrig, till stadsbiblioteket för att träffa Tove. Det gjorde jag med, och vi konstaterade att ingen av oss var fit for gymmet. Dessutom hade mamma glömt bort att ge mig min väska med kläderna, så det skulle ha blivit lite svårt även om vi hade varit peppade. Istället bänkade vi oss på donken, jag var snäll och bjöd på en cheesburgare för 10 kr (mrs generous!). Självklart var jag nyttig och tog en side sallad ist för pommes, men när det kom till drickan kunde jag inte motstå en cola :G VI satt och snackade en massa skit tills Toves buss gick och min mämi åkte hem från jobbet, hänkade på henne vilket var chill. Ett stort plusvar att värmen i hennes bil funkade, så jag spann hela vägen hem, ihopkurad i sätet.

Nu ska jag duscha, och sen plugga matte. Har hunnit redigera lite pics, slänger upp en av dem på Gabriella.

Mistress of mine; Green eyes Gääb


Posshaj!


Kommentarer
Postat av: Filip

Den bilden var snuskigt snygg

2009-02-12 @ 21:17:03
URL: http://onefag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0