Party like a rockstar!

I fredags så var det chilla med tjejerna i Fridas pappas lägehet på schemat. Jag åkte ut till Frida och tillsammans fixade vi drickan, sen efter lite panik så hann vi med bussen till stan. Jag älskar vår planeringsförmåga :G
Väl därinne trallade vi iväg till Willys och skaffade allt i matväg som vi behövde, för en gångs skull gick allt hyfsat smidigt!
Josse och Amanda mötte upp oss efter ett tag, och de gick och skaffade lite godis. Sen gick vi alla fyra ut till bussen, glada i hågen. Det var lite bökigt med alla väskor, men vi klarade oss ändå..eller ja, nästan. Jag fastnade på vägen ut, men till slut kom jag av :)

Inne i lägenheten började vi käka pizza och snacka, sen ägnade vi oss åt lite busringning. Där fick vi oss många skratt :D
Sen, helt random, dök grannen upp med gitarren i högsta hugg! trevlig prick där :) Josse och jag hänkade på honom till hans lägenhet för att lyssna på Abba efter ett tag, medans alla röjde på övervåningen. Sen ringde Amanda in lite folk, som stannade en stund innan de åkte hem. Det var bara en random kille som slaggade över, jag skrattar bara av att tänka på hela historien :')

Dagen därpå var det städning på schemat. Vi missade bussen och gick ner till centrum och bänkade oss på Mcdonalds, där jag snodde allas pommes :G Då var vi alla möra, det brukar ju vara så. Sen åkte jag hem och typ sov, välbehövligt eftersom vi i stort sett hade varit uppe hela natten. Bästa var ju när frida ville burra ner sig bredvid mig i sängen för att jag var så varm, jag fick en köldchock och dog :(

Jag älskar att allt alltid blir helt cp när jag är ute, really lovely<3

Posshaj!
€mma

Kommentarer
Postat av: Angie

ja jag tänkte väl det. Jag gick oxå där ett tag o ja kommer ihåg dig! Du gick i talgoxen va?

2009-01-10 @ 17:26:04
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0