No freakin' idea

Har gjort den gamla matten som jag skulle, det gick bra. Något som inte gick bra däremot var när jag skulle försöka förstå vad ett polynom var.

"Polynom är en summa av termer"

Jaha, men dåså (i)

I HELVETE HELLER!

Vad fan är ett polynom? Bara ordet ger mig ångest. Det är i såna här tillfällen man ska ha någon som är mattesnille i sin närhet, just typiskt att de som jag hade gick över till the dark side.
Åh gud, varför just jag? - För att du har fult hår. Haha nej jag bara skojade, jag vettefan.
Gud är ingen komiker, thats fer sure.
Jag haffar Claes imorgon, sen om jag fattar hans förklaring är en annan femma.

Nu blir det ett Heroes avsnitt som tröst!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0