Love me or hate me

Jag kan inte annat än att skratta på mig när jag tänker på varför min och Toris fika inte blev av ikväll.
Det är faktiskt ganska enkelt...vi hittade inte varandra, vilket inte är så konstigt faktiskt.

Skövde är ju jääätte stooort!

:(


Anywayz, bara för att jag känner mig så härmapig så gör jag precis som Tori ett schema över veckan!

Måndag: Träna med Tove (se om jag behöver plugga något senare..)
Tisdag: Träffa Irisbaby :G (kanske Gengåvan?)
Onsdag: Fika med Gääb, sen drill
Torsdag: Fika med Tori, jÄtTeLäNgE bara för att vi missade idag!
Fredag: Saw med Frida och Elin!
Lördag: Showroom i Alingsås med Tove (reminder till mig är att fråga Cissi om jag får slagga hos henne på kvällen)
Söndag: Uddevalla och inkassera my money från Filip + dra till Torp med honom, Linnea och eventuellt Cissi

Låter som en bra vecka, jag kanske överlever till och med :)

Posshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0