Longing for a longboard

Har hittat två snyggisar som jag är het på;

Blunt Koa, 2325 kr
(www.boardlife.se/shop)
Är lite mer åt denna faktiskt, gillar både designen konstruktionen (hyfsat breda hjul + att truckarna verkar helt ok) och beskrivningen av brädan.
"Allt i en cruiserlongboard skapad för båda stads- transport och långa sköna backar. Komplett bräda med truckar och hjul."



Pin Koa, 2190 kr (www.boardlife.se/shop)
Denna var jag inne på i höstas. Gillar designen + att brädan verkar ganska skön (var på Boardlife i höstas med Tori och Hanna och spanade in den). Men som sagt så gillar jag beskrivningen av den övre brädan bättre, inspektionen IRL får avgöra!
"Tidlös, carvingorienterad design för djup lock-and-hold skating. Breddad hjulbas för bästa uppträdande".



Jag känner mig lixom mer som en cruiser :G
Nej, nu blir det slagg! Var duktig och gjorde matte förut, hehehe.
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0