Kvällsfika

Kvällsfika med Frida på Pims, inte helt fel.
Åkte in vid halv 4 och mötte upp Frida på sandtorget, sen trallade vi tillsammans ner till Pims där vi inhandlade varsin Caffe Dumle, som förövrigt smakade surt.
Pratade en massa, chillade. Bestämde gymdagar med, det blir måndag-onsdag-fredag. Trevligt att våra scheman passade ihop med varandra, sånt gillar vi!

Ställde oss och rökte lite innan bussen kom, gillar smaken men hatar lukten. Hur går det ihop?
Eftersom jag har lite matte att göra så tog vi den tidigare bussen hem, och nu sitter jag här och känner mig raslös. Ska tvätta av ansiktsmasken respektive hårinpackingen om bara ngn minut, sen blir det matte och om jag hinner; ett heroes avsnitt :G

The way you makin' me feel<3


Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0