Infected

Klockan är 00.00 och är är Ekot.
NäJ jAg BaRa skOjadE, FnIzz!

Pallar inte matten, läser på spanskan istället. Skulle ha gjort matten men jag däckade i sängen, sen när jag äntligen gick upp så fastnade jag framför ps. *Bara en liten snabbis bild*-my ass.

Första dagen med nya schemat. Det har funkat bra, lite synd om dem som har fetaste håltimmen innan sista lektionen (som nu råkar vara samhäll A så illa illa att skolka). Jag slipper den då jag har italienska då, skönt. Efter skolan hängde jag med min nerd Jonathan ett tag tills bussen gick. Fail på mig som inte har några fungerande hörlurar, och hat på Sony Ericsson!

Mohikan


Nej nu blir det slagg!
Posshaj!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med om hörlurarna, är inne på mitt 3:dje set nu, blä på dom!

2009-01-21 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0