I press trigger I don´t press people button

Finslipat trycket som jag vill ha på t-shirten, det lönar sig att plugga i stan, man får tid till Ps hemma (y)


Idag har lektionerna sniglat sig förbi, en efter en. Jag blev mindre och mindre aktiv, på engelskan kom även huvudvärken och då blev det bilddagboken + alla bloggar jag brukar läsa. Det var väl meningen att jag skulle hitta fakta om Nordirland, men what the heck. Ibland är det omöjligt att vara seriös, dessutom är just fakta uppgifter något som jag gör bäst hemma.

Efter skolan blev det fika med Gääb på Pims :G Satt och pratade och myste lite allmänt, tills det var dags för Gabbsan att cykla hemåt (jag avundas henne inte, det är svinkallt!). Jag utnyttjade tiden som var kvar till att göra färdigt matten, sen fick jag sms från Frida som lockade med menthol cigg och skvaller. Jag kunde bara inte hålla mig borta, tillsammans trallade vi ner till Resecentrum för att hämta min stav som jag tidigare på morgonen låst in i ett skåp (jag pallar inte ta med mig stav + mjukis till skolan). Sen blev det drill bill, sen hem med mämi. Hitills har jag grejjat med diverse onödiga saker, nu ska jag bara läsa kemin och sen blir det slagg! Skippar power pointen som vi skulle läsa på i biologin, för varken jag eller någon annan i klassen (förutom Porrström tydligen, aouu) fattar vad det står.

Kemi now, posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0