Hey boy

Dance for me.

Kom hem från Iris för ett tag sen, är helt död! En effekt av att ha lagt sig vid 5 och ätit 80 % av en kladdkaka, men det är bara min gissning. Det var lika trevligt som vanligt att träffa min bebis, vi kollade på Sweeney Todd, som väntat, och på ett avsnitt av morden in midsomer. Och bakade kladdkaka :G

Myste med papps när jag kom hem, kollade på Enigma som för övrigt är en jättebra film som jag rekomenderar starkt.

Har städat rummet lite lätt, ska dammsuga sen ikväll tror jag, innan jag börjar med matten. Ska börja göra mig iordning nu eftersom jag strax ska ut och promenera med Linda :) Ska bli skönt att snacka, plus att få lite motion (samvetet ligger där och gnager efter kladdkakan).

Nu blir det att fixa sig lite, posshaj!
€mma

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag är 90a, gick i vic lennartssons klass förut. På frösve gick jag i lärkan men på något sätt kommer jag ihåg dig jätteväl, de är konstigt :S

Njao , annorlunda visserligen men ansiktet känner jag allt igen ;) Kramhej

2009-01-11 @ 19:02:17
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha yeah, tror jag gillar vic lennartsson ;G



Tack förresten! Fick aldrig vara pippi när jag var liten, min kompis Frida (blond) hade paxat henne så jag fick vara Emil XD

2009-01-11 @ 20:01:38
Postat av: Angie

Ja , på högstadiet gick vi i samma klass. jag går på volvo men i trean är jag bara på västerhöjd så ja är mest där ja. vad går du ?

2009-01-11 @ 20:05:58
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0