Good girl gone bad

Godkväll!
Kom tillbaka från min promenad med Linda för ett tag sen, helvete vad kallt det var!! Våra mössor blåste nästan av, inte kul!
Men det var en riktigt trevlig promenad tyckte jag, vi snackade om allt möjligt :)

Mer promenader åt folket!

Gick sammanlagt kanske 4-5 km, och då hade vi ändå lite kvar att prata om när vi var framme i Ulvåker igen. Efter en stund ringde jag efter farsgubben, det var helt enkelt för kallt för att prata vidare :P Men fortsättning följer!

Väl hemma så upptäckte vi (jag och min far) att vår kran hade gått sönder. Den har droppat och haft sig ett bra tag nu, så när mamma och bror Hannes försökte dra åt den gick skaftet av, hellelulja. Daddy ringde, efter att ha stoppat vattenflödet, rörmokaren som sa att han skulle titta förbi snarast. Tack du! Snälle farbror rörmokare!

Jag har varit riktigt duktig och gjort all den matte som jag ska ha gjort tills imorgon, jag börjar bättra mig ;)
Nu ska jag ta en dusch och krypa i säng!

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0