En flicka som är stark

Det är jag det.
Hörlurar kirrade, mobilen borta. fAiL!

Jag blir så deprimerad! Just när jag faktiskt har ett par (ganska kassa, men fungerande) hörlurar så försvinner mobilen. Abstinens är ordet! Det är nästan tragiskt att jag är så beroende av den, jag borde verkligen köpa en Ipod (en blå!) så att jag åtminstone har musik när den (mobilen) pajjar/försvinner. Come to think about it, jag ska lämna in både hörlurar och mobil inom snar framtid. När jag hittar den dvs.
Min tid idag har varit indelad såhär; 40 % skola, 10 % hemma och gjort vad jag ska göra (plugg etc), 30 % leta efter mobilhelvetet och sist men inte minst; 20 % drill. Hallelulea :(

Har åtminstone pluggat inför svenskan och gjort klart spanska läxan. Nu ska jag bara göra kemin innan jag lägger mig, vilket antagligen kommer bli vid två.

Idag, måste jag bara meddela då det är en historisk händelse, kom jag 45 minuter för tidigt till skolan! Det lustiga var att jag ändå kom 3 minuter försent, tack vare Porrström som var tvungen att få sin morgonpuss av Olof. Aja, det var fler som kom försent. Jag skyller på halkan, som förövrigt är bedrövlig! Jag gick ut till bussen förut för att komma in till stan och drillen, och jag såg bokstavligen ut som Bambi. Jag tror inte ens att man kan kalla min resa från hemmet till bussen för "gång". Glidning vore mer passande. Gav Tove hjärtstillestånd när jag pratade i telefon med henne förut, tack vara halkan! Jag gled nämligen isär med benen och gav upp ett avgrundsvrål som bara kan mätas med underjordens förtappade vildsvin, inte konstigt att hon dog.

Well, imorgon blir det först skola, sen inköp av puder och solrosolja, och sen tåget till Alingsås med Tove. Det ska bli lite genomgång typ, inför den kommande fotokursen som vi ska ta. Ska bli kul faktiskt, jag vill bara sätta mig på ett mysigt fik med, Alingsås ska tydligen ha ett par.

Nej, nu blir det kemi och lite svenska!
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: victoria

HAHAHA jag hade velat höra ditt avgrundsvrål! XD

2009-01-22 @ 13:56:13
URL: http://torii.blogg.se/
Postat av: Porrström

hahahahah, morgonpussen är viktig ;) men att du var så tidig var årets, nej århundrades största händelse :O Aooouuu<3

2009-01-22 @ 22:12:08
URL: http://liisfiis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ett par fik ja, more like 29 stycken haha ;)

2009-01-29 @ 14:07:32
URL: http://Smeknamnsval.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0