Beep

Yalala
Kom hem från min, Toris, Jesus, Briggners och brorsanz vistelse på Gustavsvikbadet i Örebro.
Fett kul, nuff said.
Gick och la mig tre igår, så jag var rätt död när the gang finally rullade in på gårdsplanen. Två timmar och 100 kr inträde senare var vi äntligen där, redo att kötta! Det gjorde vi med, det fanns nog ingen som åkte fem pers i forsen (på samma gång) så som vi gjorde! Det blev ett mycket lyckat äventyr som jag gärna gör om!



Fast klorlukten skulle jag kunna klara mig utan.

Igår var jag sjuk. Eller egentligen inte, men på morgonen upptäckte jag:
1. Att jag hade försovit mig med rn halvtimma (bad girl!)
2. Att jag mådde illa, mer illa än vad jag någonsin gjort..nästan

Så därför stannade jag hemma. Ops.

Well, ingen skada skedd, förutom att jag har lite små-ångest eftersom jag missade både matten och kemin. Idrotten och fys passet saknade jag inte för fem öre.

Nu ska jag cama klart med Frida (cpa klart) och sen blir det Heroes :G
Posshaj!
€mma

Kommentarer
Postat av: Krafset!

Haha jag blev helt kär i dina fetiskinder när du blåste upp dom :)

2009-01-17 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0