What´s love got to do with it?

Det kan man ju fråga sig.
Alla hjärtans dag har ingentng med äkta kärlek att göra, möjligen den man har till pengar. Lol.


Det blev utekväll för mig ändå, och det tackar jag för! Har ruttnat bort här hemme hela dagen och visst har det varit skönt, men usch vad jag har känt mig inaktiv! Bara för det ska jag dammsuga mitt rum imorgon, och plugga svenska och engelska (som jag borde ha gjort både igår och idag).

Hehehehehehehehehehe, tönt.

Anywayz, efter att förgäves ha försökt att hitta någon att sola med så gav jag upp. Tori undrade senare vad jag hade för mig, jag var ärlig och sa att jag höll på att avlida. Vi kom överens om stan + Pims. Förövrigt är jag kungen i djungeln på att göra mig iordning på kortaste tiden ever! Och pappa är kungen på att köra till bussen på 3 minuter.
Det ligger i släkten serru.

Väl inne i stan fick jag inte tag på Tori, paniken växte och det hela skrek deja vu. Men precis när jag började få damp så svarade hon, hon hade bara cyklat och varit oförmögen att ta upp telefonen ^ Stegen styrdes i riktning mot Loke, där vår käre Briggner skulle vara konfrensier + att några band skulle spela. Intressant tänkte vi, men icke. Det verkade lame, plus att Viktor var dissarN, så vi drog. Vi satte oss på Pims och åt natchos, jag tog en Dumle (UTAN GRÄDDE TACK!) as usual. Efter mycket skitsnack så gick vi tillbaka till Loke där vi plockade upp bror och Brigge, samt Nathalia (häääst!) och Tilda, sedan drog vi oss iväg mot Norma Jean. Biljard var ordet, jag och Nathalia rulade med vår bröst stöt, hÖhö.

Kvällen drog iväg, men vi va inte redo att dra oss! Det blev Pims igen (vid det här laget svettades jag en aning, eftersom jag var osäker på om jag överhuvudtaget skulle komma in, memories hehe) men det gick finemang. Jag tar inga detaljer, så stearin sprit och jordnötter får beskriva kvällen. För att inte tala om "shitfaced" samt en jäsande man i soffan bredvid.

Well folks, det var allt för ikväll! Och jag är xtra glad, för Tori kirrade Marlboro Menthol :G
Tack alla medvärkande för kvällen!<3

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0