Seven days a week

Känner att jag använt mig av denna rubrik tidigare, fAiL, men what´s a man to do lixom? Eller woman i mitt fall.

Veckans tisdag har varit helt okej, body balance plus vilostund med filtar (<3) på idrotten är inte fel. Massage på fredag med, yum.
Matrasten spenderades med Tove på Donken, fast jag var nyttig katt och tog side sallad och juice :G Generös var jag med, för Tove fick 10 kr till en cheesburgare, hihihi. Träffade henne även efter skolan, då jg köpte sötaste nessässären ever på HM, samt en snyggiströja :G

Kemilabben gick greit, börjar faktiskt förstå en del begrepp nu. Idag stod det titrering på schemat, och om jag har förstått det hela rätt så använder man sig av denna metod för att räkna ut koncentrationen hos en lösning med en annan lösning, där koncentrationen är känd.

C=n/v, woho!

nErDiGfLikkA_92@hell yeah.com, yep that´s me!

Idag hände det något konstigt på spanskan. Min lärare, som jag brukar göra bort mig inför 24/7, kom fram och undrade om jag hade haft mitt utvecklingssamtal än? Jag svarade att nej det har jag inte, men att jag hade fått hans mejl om att jag låg på VG? (jag kände att jag behövde nämna det där med VG då det kändes som om han menade på att jag borde ha ett utvecklingssamtal där jag kunde få reda på att han ville IG stämpla mig eller något).
Ja precis sa han, (här kommer det konstiga) men du ska veta att det inte är ett definitivt betyg (här var jag 98 % säker på att han skulle sänka mig) utan det finns goda chanser för dig att höja dig till MVG.

....
..........
...............................................QUÉ?!

Jag fattar absolut ingenting, har jag bara missuppfattat hans syn på mig som ett missanpassat mobboffer? Jag vet själv att jag är helt ok i spanska, men jag lyckas ändå ALLTID tabba mig när han är i närheten, det slår aldrig fel!
Fast nu verkar ju han vara snel hest och borste från detta.

Eller så är han bara blind.

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0