Re-Hash

Så var det måndag. Igen. Lovet har bara seglat förbi, det känns knappt som om vi haft något.
Men att komma tillbaka till skolan var inte så farligt ändå, jag fick ju träffa alla härliga människor igen :G

Återigen så har vi fenomenet fullbokning. Jag hinner inte vara utanför dörren, helt plötsligt är hela min vecka späckad med allt möjligt, vilket jag faktiskt inte har något emot alls. Imorgon vet jag dock inte vad jag skall göra. Efter idrotten blir det atagligen Tove iallafall, men senare på eftermiddagen vet jag inte.. Jag försöker få tag på Linda, får se hur det ter sig imorgon.

Anywayz, när allt reder ut sig känns det så förbaskat skönt. Nu är jag pepp igen, motiveringen med! Åh, ibland är det fanimig värt att leva, även om vibratorn på mobilen kan jämföras med en borrmaskin (y)

Posshaj!




Kommentarer
Postat av: toväääääh

men det är väl bra? men vibratorn menar jag, för jag har hört att din vabrator på din dildo är paj :( you naughty girl!

2009-02-18 @ 19:51:13
Postat av: Emma

ryktet har spritt sig hör jag :G

2009-02-19 @ 00:56:37
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0