Kaos-syndrom is in town

Äntligen fredag!
Gud vad skönt, den här veckan har varit döden på ett sätt, bara för att alla är så jävla hyper och lider av kaos syndrom! Även jag, just nu vill jag bara mörda någon.

Fast det kan ju bero på att min bror och jag har lyckats krascha ett fönster på huset, eftersom även vi lider av kaos syndrom. Självklart får alla rådamp, så nu ska jag bara käka och duscha, sen flyr jag fältet! Fezt blir det, efter mycket dampande och panik så blir den av iallafall! Mina pals blir Frajds och Elin, och äntligen har Elin och jag lyckats fixa dricka.
Ännu en biverkan av kaos syndromet, även alla som kan fixa dricka har fått damp!

Herregud alltså.
Men jag är glad ändå! Är fortfarande motiverad till att plugga, och det är vad jag ska ägna helgen till, förutom lördag kväll och söndag förmiddag som kommer spenderas hos Tove :G
På schemat står hårfärgning och slingor (är ju erfaren sen mina försök på cissi, hehehehe) och bakning och film! Och en massa skitsnack, som vanligt :D Det kommer sluta med att vi bara hetsar och rycker på varandra,

men vad ska man göra när alla lider och avlider av kaos syndrom?

Supa skallen av sig kanske, det är min plan iallafall.
iRoNiSk_fLiKkA_92
Byt not really

Posshaj!


(Ok, alla hade inte rådamp. Fönstret will ordna sig, daddy cool, you´re the best!)

Kommentarer
Postat av: Josefine

visst blir jättebra :D kanske typ på onsdag?

2009-02-20 @ 17:49:19
URL: http://twigalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0