Pärlor

Inget Gbg idag! Vaknade upp imorse (i tid!) och insåg att det inte var en bra idé att gå upp, så mamma fick ringa Iris och förklara läget. Tillbringade istället dagen framför Tvn, kollade klart på resten av Ducktales avsnitten och lärde mig hela sången! Nu vet jag precis vilka jag ska tracka också, hehehe.
Läste även fysikläxan som jag skulle ha gjort för typ två veckor sedan, så nu är jag back on track!

Har för övrigt gjort mig iordning, och sitter och väntar på Bror och Briggner som ska hämta mig om ett tag. Ikväll blir det nämligen Saw ll med Elin och Frida! Ska slagga där med, saknar mina flickor :G
Göteborg med Iris kanske blir imorgon? Jag har ingen aning faktiskt. På onsdag blir det iallafall Götet, ska sova hos Cissi som jag inte har träffat på år och dar, så det kommer bli najs! Ska boka studion i Alingsås på torsdag, via onkel Mats (heh). Tove och jag ska ta lite pics hade i tänkt, hoppas det blir av.

Nu ska jag läsa lite mer fysik!
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0