Jag mår illa

Jag låter rubriken tala för mitt fysiska tillstånd.

I lördags var det fezt! I m-stad. Åkte till Frida först, fast nej det gjorde jag ju inte..vår planering cpa, så var det ja.
Jo, jag åkte till BUSSEN alltså. Frida kom efter 10 minuter, hennes mamma fick ta med sig min bag tillbaka, skulle ju slagga hos min brud och jag orkade inte släpa på den hela kvällen. Bussen kom, Frida fick betala 50 spänn för att åka med, då hon glömt sitt fritidskort. Vi ägnade några minuter av vår bussresa till att shotta lite vodka (fyfan) och snart var vi på plats. Vi gick och köpte slödricka, och fortsatte vår härliga promenad i riktning mot studentlägenheterna där förfesten skulle vara.
Trevligt gäng tjejor alltså!
Sen bar det av till festen, tydligen låg den i något som kallades "bråtet"? Well, det blev en kul kväll. Vi sammanfattar den med "cigg, fylla, rutiga skjortor, barfota, kiss och turkar" :G För att inte tala om vårt fyllekäk på statoil. "Höhö, fyllekäk redan?"

Gosh.

Vaknade upp hos Frida, helt sprängd. Vi åt frukost och gick och lade oss igen, lyssnade på Lars Winnerbeck. Jag som trodde jag aldrig mer skulle kunna sova efter natten (host Frida) men det dröjde inte länge tills jag däckade igen. Mamma kom och hämtade mig vid tre, sen bar det av hem. Väl hemma möttes jag av matos, och jag trodde jag skulle dö. Men det gick att få ner en lite i magen iallafall, jag tillbringade eftermiddagen med att halvsova i soffan och kolla på "Ducktales". Nu kan jag nästan låten utantill, så jag ska hitta ett lämpligt offer att tracka den med!



Ankeborg är en stad-där det händer
Bovar och propellerplan-kroppen tänder
Livet kan vändas-historien ändras hos ANKLIV
Woo-hoo!
Du som ber om spänning se på ANKLIV
Woo-hoo


Yeah!

Tyvärr så har min käre fader blivit magsjuk, och eftersom jag mådde lika illa som hn så var jag tvungen att ställa in min närvaro vid tjejkvällen hos Märta. Miss u guys!<3

Imorgon blir det upp tidigt för att åka med Iris till Göteborg, sova hos hennes far ska vi också göra.
Det kommer bli en lovely dag och kväll!
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0