Headache

Sitter i skolan och har samhäll. Det är sista lektionen, och mitt huvud sprängs snart. Som tur är så är det bara jag, Lisa och Anton som sitter i vår Naturruta, så det är ganska tyst. Dagen har varit seg, jag är stolt över mig själv som överhuvudtaget gick. Helgen har varit på tok för hektisk, kom hem från Uddevalla sent igår och satte mig direkt och pluggade matte när jag kom hem (i nästan 3 timmar, good work!).

Det var underbart att träffa Linnea och Filip igen. Linnea mötte mig på stationen och tillsammans gick vi upp till hennes lägenhet, för att efter en banan och 10 minuter gå och ta bussen ut till Torp, där vi mötte upp Filip. Det blev lite smink, tre vita t-shirts som jag ska använda till tryckning och smycken från HM och Albrekts guld, mumma :G
Dagen var sammanfattningsvis greit, åkte hem vid halv 6 och var i Skövde igen vid halv 8.

Idag ska jag först shoppa lite med Frida innan vi båda drar till gymmet, sen blir det hem och plugga matte, samhäll och idrott.

Nu måste jag jobba vidare, Lisa flåsar mig nämligen i nacken :G
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Porris

raouwr, naturrutan is the shit och jag flåsar dig i nacken ;G<3

2009-02-02 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0