Genie in a bottle

Det blev fest igår! Finally kunde jag få tag på dricka..
Gjorde mig iordning, nu kom mina snyggis skjorts med hög midja till användning. Det som var kul var att min mor frågade innan jag gick; du vil inte ta med dig en öl eller så? (Folköl här, inga starka saker. Men plus poäng till att hon ser mig som en mogen ungdom som kan dricka utan att avlida)  "Vem är du och vad har du gjort med min mamma?" tänkte jag ändå och tackade nej, jag hade ju mycket starkare saker i sinnet, höhö.

Barnen Briggner kom och hämtade upp mig, som vanligt så körde Viktor som en blådåre, but hey- vi kom ju fram snabbt.
Stannade till och fixade groggvirke (inga fler bonneuttryck som slödricka här inte!), sen hoppade vi av på Rese där vi träffade Lisa. Efter att ha träffat lite folk så blev vi jagade av väktarna, även fast vi var innocent? Fast anledningen till att de jagade oss var väl att vi började kuta när de närmade sig, och de kutade självaklart efter. Vi ville ju inte att de skulle ta våra precious kassar ifrån oss, döh.

Väl ute i kylan började vi vår improviserade förfest, som egentligen skulle ha hållts i en hiss på Rese. Men den planen övergavs så snart vi kände lukten när vi gick in i en; Piss, ost? Nehej tack, jag har då inte beställt något.
Mina Mariestad flickor och min Frida bejb joinade oss inom kort och allsången var ett faktum. "Bira bira bira"

Vår guide dök upp (haha ala sagan om ringen!) och vår promenad mot Östermalm började. Vid det här laget hade fler folk anlänt och vår crew växte i antal. När vi äntligen var framme så kom festens bodyguard samt hans piprökande buddy ner och sa att det bara fick komma in fem pers, men vi övertalade dem snabbt (y) Festen började och fler folk anlände, helkul kväll!

Beskrivningen får lyda; Cigg, Sprit, Kyla, Gyllene tider, Äckliga hissar och cp vakter. Fezt!

Nu ska jag plugga spanska, ikväll blir det Tove!

Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Josefine

isdag tror jag funkar :D kan messa dig på måndag så kan vi bestämma lite tider osv :)

2009-02-21 @ 19:09:12
URL: http://twigalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0